SnyggOO

Åh han är så jävla het...... Hängde med en kille för någa år sedan och träffade honom igen i helgen... Vi låg inte, men kysstes eller ja hånglade....händer innanför kläderna och så ;) HAN ÄR SÅ HEEEEEEEEEET!! Lång, muskulös å tatuerad....spelar gitarr... basröst........ mm.... farfarströja och rutig skjorta.... Å jag vet sen innan att han har en stor en ;)

Han ville att jag skulle stanna över natten.... Men det var nog bara för humpahumpa.... Fast det var inte bara därför han ville träffa mig, sa han iaf.... I want him to like me..... Messade igår fejk om att jag glömt mitt lipgloss där, men han verkade inte så intresserad.... eller ja han svarade ju och så... Men jag kräver säker för mycket, as usal.

Nu är grejen den att jag VILL VERKLIGEN LIGGA MED HONOM. Men MÅSTE NER I VIKT FÖRST. Så kör hårdkur nu sedan i måndags.

Måndag: 45.1
Tisdag. 44.7
Onsdag. 44.4 (idag)
Torsdag 44.1 (hoppas jag)
Fredag: 43.8 (hoppas jag)
Lördag 43.5 (hoppas jag)

Jag tänker inte äta alls idag. ONÖDIGT. Jobbiga är att jag ändå måste plugga. BAH.

Väger jag 43.5 på lördag kan jag överväga att träffa honom. Men bäst vore nog helgen efter, hinner gå ner till 42 då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0