Hihihihiiiihih

Så han svarade! Sa att han sov när han fick sms. Glad gubbe å önskade mig samma....... Skrev bara där ser man (om sovandet) o smileyyy....... Min viktiga dag gick också bra!

Jag tror inte han sov. iaf inte när han fick första. Han behövde kanske fundera? Huvudsaken är att jag fick svar!

Och jag har inte ätit NÅGOT vare sig idag eller igår YAAAAAAAY. Jo lite läkerol igår. Annars inget utom kaffe, te, cola zero och tuggummi. Och vatten då.

Så vikten hitills denna vecka
Måndag: 45.1
Tisdag: 44.7
Onsdag: 44.4
Torsdag: 43.5

Kanske lyckas väga 43 imorgon? Vore bäst! Träffa honom pålördag och väga 42.5......... Inte för att vi bestämt eller så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0