Måndag

Dagens intag:
Kaffe med mjölk 15 kcal
2 st 33 cl cola zero 2 kcal
En buljongtärning 20 kcal
 
= 37 kcal
 
Igår blev intaget
 
Kaffe med mjölk 15 kcal
En varma koppen blåbär/vanilj 110 kcal
Te med mjölk 15 kcal
 
= 140
 
Jag vill egentligen inte att mitt inta gidag ska bli mer. Men jag är hungrig. Sooom jag vill ha en knäckemacka nu. Men då kan jag säkert inte sluta. Undrar om jag ska få en varma koppen? Men isf vill jag ha redd grönsak och det är 110 kcal.... Känns ju himla onödigt. Ska försöka stå emot. Ta en kopp te med mjölk istället. Isf blir totalt intag idag 52 kcal.Svårt att plugga på det här viset tycker jag. Jag älskar verkligen att äta godis när jag pluggar. Men vill VERKLIGEN INTE vara fet när jag träffar herr X. Vågen stod faktiskt på 49 imorse. Och JA jag vet att det är vattenvikt, men ändå =).
 
Funderar på att gå och lägga mig en stund. Eller om det är bättre att vara uppe och gå upp tidigt och åka hemifrån? Jag gjorde inte det idag. Oh well. Nuff' said. Blä.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0