Issues

Totalt intag idag:
Två koppar kaffe med mjölk 30 kcal
2 cola zero 2 kcal
= 32 kcal
 
Eller om det var tre? Vi kan säga 33 kcal för säkerhets skull.
 
Vågen stod på 48 även nu på kvällen. Hoppas hoppas hoppas på 47 imorgon, 46 på torsdag, 45 på fredag och 44 på lördag. Men det är nog att wish for to much.
 
Off topic. Mr X. Jag vet inte om jag bara is wasting my time. Han skrev puss och kram för någon dag sedan. Det förvånade mig. Skulle låna en grej av honom, men behöver det nu inte. Eller, det gjorde jag aldrig någon gång, var ett svepskäl. Har ju tidigare skrivit om honom, att han skulle komma men det blev inte av. Jag har åkt fram och tillbaka mellan de städer jag bor i, särskilt under våren och i våran "gemensamma" stad har jag inte varit i under sommaren utan kom hit för 10 dagar sedan.
 
Under våren frågade jag lfera gånger. Han var sjuk. Han skulle jobba. Han var uppbokad. Men jag tror att jag även sagt att jag drack mycket (MYCKET) under den tiden och tror jag skrämde honom lite med mina känslor osv. Dessutom tror jag han tycke det var märkligt att jag lekte "tittut" och åkte fram och tillbaka. Any how. Jag skrev nu ikväll att jag inte behövde låna men att vi kanske kunde ses ändå, på lördag t.ex. Han svarade att "absolut" men att han eventuellt ska jobba i helgen. Jag svarade att det hade varit roligt om han kunde.
 
Men jag har inga förhoppningar.
 
Jag kör iaf vidare på fastan så att jag är något smalare på lördag och i annat fall fortsätter jag bara så här. Tills jag gått ner fläbbet. Men jag vill verkligen träffa honom. Säger han att han inte kan (vilket är troligt, dessutom måste jag säkert fråga själv) så tänker jag säga OK, en annan gång då kanske. Med glad gubbe. Sedan lämnar jag det till stjärnorna. Senare i höst börjar jag en ny kurs med nya människor. Kanske finner jag något roligt där.
 
Orkar nog inte plugga mer nu. Lite ledsen. Vill HELST AV ALLT dricka upp mina öl och mitt vin och däcka. 600 kcal. Och äta mina matlådor. Eller ja en. ca 150 kcal.och en knäckemacka till det 50 kcal. Och en magnum after dinner 100. Och pommes 200. 1000 kcal. Det är vad jag vill ha, men ska avstå.
 
Jag vill att han ska tycka om mig. Men det loppet är kört. Jag förstår inte vad jag gjort för fel. Har kedjerökt 8 cigaretter. Minst. Inomhus. Det luktar illa. Men vill inte vädra nu och få in massa kryp (mörkt ute, tänt inne brukar ha den effekten).
 
Jag känner mig så värdelös för att han inte tycker om mig. Inte vill träffa mig. Skriver puss och kram från ingenstans. Nobody likes a fat girl. Men SEN när vi ska skriva tenta och jag är skitsnygg i slimmade jeans, solbränd (ska sola) och håret är ännu lite längre, DÅ ska han få se. For what it's worth. Sen ska jag försöka träffa någon trevlig kille i november. Jag är trött på att vara ensam. Jag vet att man ska vara positiv, hoppas att han kommer och allt det där. Men det är svårt. Jag är så inställd på motsatsen. Att han på något sätt tycker att jag är motbjudande.
 
Jag ska fokusera på att bli smal istället.
 
Imorgon ska jag tvätta. Antagligen två maskiner. På torsdag ska jag nog åka och handla. Vin och mat till (lördag). På lördag ska jag plugga 5 timmar, släpar efter med 15 från förra veckan. Så är det tio kvar. Kanske 5 på söndag och 5 nästa helg då. Sedan ska jag ha besök från två vänner tre nätter så måste ha tjänat in minst en dag.
 
Why can't I just realize that he dosen't want me? Even as a friend. Guess I'm to freakin' weird.
 
Inte värd skvatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0