Hejhopp!

Har precis pluggat i 4 timmar så nu förtjänar jag en lite längre paus! Jag åt inget mer igår men drack en cola zero till så intaget sltuade på 38 kcal.
 
Dagens intag består såhär långt av:
Två koppar kaffe med mjölk 30 kcal
En kola zero 1 kcal
= 31 kcal
 
Det var tänkt att jag skulle få äta en varma koppen idag, men när jag känner efter så tror jag att jag faktiskt kan skippa den. Ja det gör jag nog. Byter den mot några zero istället (som har mycket lägre kaloriinnehåll jämfört med en varma koppen på 110...).Känner nog mer för att sova en stund isf. Vågen stod idag på 48 så 2 kilo på 2 dagar! Men vad hjälper det? Har fortfarande världens fettomage. Det ska bli så skönt när den är borta. No freain' food for me. Det behövs inte när man har så mycket fett att ta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0