Fett

Jag tror vågen stod på 47.5 idag. Svårt att se då min våg inte är digital. Jag mår så dåligt idag. Jag är så jävla fet. Magen är som en enda stor fettsvulst som är placerad mitt på kroppen. Jag vet att jag har mig själv att skylla. All mat jag ätit. Alla öl jag druckit. Allt godis jag ätit. Ändå hade jag inget hellre idag velat än att göra iordning en hamburgare med pommes och bröd och druckit upp de två öl jag har. Det hade varit så gott. Befriande. Men jag tänker på att det jag ser framför mig på tallriken sedan kommer ligga i en äcklig blandning i min mage. Inte värt det.
 
Jag hoppas att jag kan se på vågen imorgon att den står på 47 klara kilo. På lördag är det sju dagar jag har hållt denna diet. Idag har intaget varit:
Varma koppen minestrone 90 kcal
2 cola zero 2 kcal
= 92 kcal,
 
Vill äta. Vill dricka. Vill må bra över min kropp. Det kan jag aldrig göra om jag äter och dricker. Jag hoppas att vågen på lördag står på 46. Varför har jag drabbats av denna ondskefulla valk? Varför kan andra äta och vara lyckliga? Jag har deminarium imorgon. Vet inte ännu om jag ska gå.
 
Var och handlade innan. Varma koppen, gurka, tomat, rödlök, sötningsmedel, knäckebröd crisp n' light och wasa sandwich. Men kom på nu ikväll att jag ju inte ka äta det. För jag är fet. Fetto. Fläskfia.
 
Har nu "fastat" genom att endast inta flytande föda i små mängder i fyra dagar. Om jag håller på i två-tre veckor MÅSTE det ju försvinna. Eller?
 
Så trött på det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0